معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به خبرهای خوش وزارت بهداشت برای پرستاران از اصلاح فرمول اضافه کاری و پیشبینی رشد تعرفههای خدمات پرستاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس عبادی امروز در همایش بزرگداشت هفته پرستار در هتل المپیک تهران اظهار کرد: در سالهای اخیر علیرغم تلاش برای اجرای برخی قوانین برجامانده به دلیل شرایط تحریم، تورم و سایر مشکلاتی که در کشور رخ داده وضعیت اقتصادی کشور طوری است که به همه اقشار از جمله پرستاران فشار وارد شده است و علیرغم اجرای قانون تعرفه گذاری در سه سال گذشته و رشد قابل توجه آن، ممکن است این دستاورد کمتر دیده شود.
وی افزود: خوشبختانه با همگرایی میان معاونت پرستاری و سازمان نظام پرستاری در حال اصلاح ارزش نسبی خدمات و ارتقای ضریب ریالی خدمات پرستاری هستیم و آنچه در شورای عالی بیمه مصوب شده و امیدواریم در هیئت دولت نیز به تصویب برسد این است که رشد تعرفهها در سال آینده ۵۴ درصد و معادل تورم خواهد بود.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: فرمول اضافه کاری پرستاران نیز اصلاح شده و فردا در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور، مبالغ جدید اعلام و ابلاغ میشود و با قولی که سازمان امور اداری استخدامی داده است از ۲۵ هزار نفری که مجوز جذب داده اند ۱۰ هزار نفر مربوط به پرستاران خواهد بود.
مطالب این مقاله فقط برای افزایش آگاهی عمومی است و جایگزین تشخیص یا درمان پزشکی نیست. برای اطلاعات بیشتر، صفحه سیاست پزشکی و سلب مسئولیت پزشک سایت را بخوانید.

تعداد نظرات : 0
هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
ارسال نظر