پزشک سایت

پزشک سایت

شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳

پزشک سایت - راهنمای شما در مسیر سلامت و بهبود، با اطلاعات جامع پزشکی و مقاله های تخصصی

  • درمان LDL بالا
  • بی‌اشتهایی عصبی و پر‌اشتهایی عصبی

در تماس باشید

کتابهای رادیولوژی

کتاب راهنمای غیررسمی رادیولوژی: ۱۰۰ تمرین تفسیر گرافی قفسه سینه ۲۰۱۷ ویرایش اول

کتاب راهنمای غیررسمی رادیولوژی: ۱۰۰ تمرین تفسیر گرافی قفسه سینه ۲۰۱۷ ویرایش اول

راهنمای غیررسمی رادیولوژی: ۱۰۰ تمرین تفسیر گرافی قفسه سینه ۲۰۱۷ ویرایش اول

دانلود رایگان کتاب راهنمای غیررسمی رادیولوژی : ۱۰۰ تمرین برای تفسیر گرافی قفسه سینه ۲۰۱۷ ویرایش اول کاملا رنگی همراه با نحوه گزارش یا ریپورت گرافی قفسه سینه (The Unofficial Guide to Radiology: 100 Practice Chest X-Rays, With Full Color Annotations and Full X-Ray Reports) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف).

کتاب ۱۰۰ تمرین برای خواندن گرافی قفسه سینه و گزارش آن، کتابی بسیار کاربردی برای متخصصین رادیولوژی و رزیدنت های این رشته می باشد که بصورت کاملا رنگی، تصاویر قفسه سینه را تفسیر کرده است. اولین ویرایش این کتاب مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده که در ۲۲۴ صفحه چاپ شده است و با فرمت پی دی اف و به رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

معرفی کتاب ۱۰۰ تمرین تفسیر گرافی قفسه سینه

در این کتاب ۱۰۰ کیس مختلف با تصاویر گرافی قفسه سینه (CXR) معرفی و در سه سطح استاندارد، متوسط و پیشرفته طبقه بندی شده اند. در هر کیس ابتدا شرح حال مختصری از بیمار نوشته شده و تصویر تمام رنگی و با کیفیتی از گرافی قفسه سینه (Chest X-Ray) بیمار گذاشته شده است.

[download] تصویر برداری تشخیصی رادیولوژی آرمسترانگ[/download]

در ادامه تفسیر گرافی بیمار بصورت کلاسیک و استاندارد توضیح داده شده است. ابتدا با نام و مشخصات بیمار شروع کرده و در ادامه به تفسیر رادیوگرافی بیمار به ترتیب ABC یعنی راه هوایی (Airway)، تنفس (Breathing) و قلب و عروق (Circulation) پرداخته است و در نهایت خلاصه ای از یافته ها و تشخیص های افتراقی مرتبط و اقدامات لازم که باید برای بیمار انجام شود را توضیح داده است.

نمونه صفحات کتاب تمرین تفسیر رادیوگرافی قفسه سینه

در ادامه می توانید کتاب راهنمای غیررسمی رادیولوژی: ۱۰۰ تمرین تفسیر رادیوگرافی قفسه سینه ۲۰۱۷ ویرایش اول را بصورت کاملا رایگان و با فرمت pdf دانلود کنید.

دریافت کتاب

img
نویسنده

زهرا ق

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه‌های مورد نیاز مشخص شده‌اند.